Re: Komp się wiesza przy

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_priv5.onet.pl)
Data: Wed 13 Dec 2000 - 22:11:32 MET

Arjano wrote:

> Zainstalowałem mu WIN'98 i zaczęły się kłopoty. Jak sprawdziłem nie da się
> poprawnie wykonać opcji "Zamknij - uruchom ponownie w trybie MSDOS", bo
> komputer też się wiesza.

Ja tak miałem, jak dwa cosie siedziały na wspólnym przerwaniu lub
starowniki np. grafiki lub muzyki były za stare dla zainstalowanego DXa ;-(
Teraz jak zdarza mi się taki problem to jest to dla mnie informacją, że:
a) właśnie należy zapuścić SpeedDiska (NIE defragmentora z Win!!!), jak to
nie pomaga, to znaczy, że:
b) jakiś link w rejestrze wskazuje na nieistniejący program (lub rejestr
jest przeładowany) -> trzeba RegClean (M$), a następnie Norton WinDoctor,
jak to nie pomaga to poprostu przywracam kopie rejestru z chwili kiedy
jeszcze win się zamykał - to u mnie ZAWSZE pomaga ;-)

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_priv5.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|