Re: Nowy komputer - kilka pytan

Autor: Mawi (mawi_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 13 Dec 2000 - 22:45:59 MET

> swiete slowa!!!! Firmowe komputrey w polsce (adax, optimus) to niezle
> nabijanie ludzi w butelke:))) Poza swoja nalepka i swojej gwarancji oraz
> DUZEGO haraczu nic nie jest ich:))) Jak bys kieedys widzial oryginala np.

:))) Racje masz wasc...

> IBM, albo HP, albo Compaq, to bys wiedzial co to oryginal.

A tu nie... Oryginal, oryginalem, ale placi sie tez za naklejke. Ogladalem
sobie plyte z oryginalnego ibm'a i malo nie zdechlem ze smiechu widzac
crossy kawalkiem drutu przez plyte. Takiej chaly to nawet na 'made in
taiwan' nie widzialem... Drugie ale do 'oryginalow' to fakt, ze naogol sa to
maszyny skrojone do okreslonych zadan _biurowych_. Zintegrowane karty
itp.... Po trzecie... chcialbys miec w domu Compaqa na ktorego ostatnio
robili promocje (ok.3tys)? Bo ja na pewno nie.. Skladak jakich malo. Taki
szmelc to ja sobie moge zlozyc ponizej 2tys. i niektore komponenty beda z
deka lepsze.

Mawi