Re: Nowy komputer - kilka pytan

Autor: Irq (kwiatuszek_at_go2.pl)
Data: Wed 13 Dec 2000 - 09:32:45 MET

Użytkownik "RusH" <rush_at_kiti.pulse.pdi.net> napisał w wiadomości
> ;o) primo nie M64 tylko GF2MX !!! doplacasz raptem 250-300zl a komp
> przestaje chodzic jak celeron 366+tnt1 ..
> secundo SB128 PCI sie pozbyc !!! Abit nie ma niestety dzwieku VIA (lepszy
ob
> SB128) ..ale mozesz kupic Yamahe albo inna tansza karte

no ja bym bardziej juz polecal SB 1024 OEM - to jest naprawde wygar, tyle ze
kosztuje ok. 200zl. Ale karta jest the best - sam jej nie mam, ale widzialem
na kompie brata jak hula - miodzio. Yamaha jest ok, ale ma DUZEEEE szumy w
porownaniu do SB1024.

> a po trzecie taki juz drobiazg CD-ROM jak najwolniejszy !!! najlepiej 40x
> ..ciszej bedzie a nie odczujesz zmiany

wlasnie!!! CD 32 to miodio, a 24x to marzenie! Teraz te helikoptery co robia
to zyc nie daja! Kolega ma racje, tzn. zgadzam sie w 100%:)))

> hehe ;o) niezle bedzie bolalo jak nie bedziesz nadazakl za okienkami ;o))

hehe:))

> ZADNEJ !! Poszukac kogos kto NAPRAWDE sie ZNA na kompach i dac mu 100zl za
> zlozenie , dostaniesz super kompa + gwarancje na wszystko tak jak juz ktos
> pisal (hdd 3lata , mb 2 lata, ram wieczysta , monitor 3lata).. i wyjdzie
> TANIEJ !

swiete slowa!!!! Firmowe komputrey w polsce (adax, optimus) to niezle
nabijanie ludzi w butelke:))) Poza swoja nalepka i swojej gwarancji oraz
DUZEGO haraczu nic nie jest ich:))) Jak bys kieedys widzial oryginala np.
IBM, albo HP, albo Compaq, to bys wiedzial co to oryginal. A te frajeryz
stych "firm" robia "oryginalne nieskladaki". Daj zarobic znajomemu
informatykowi, albo jakiemus koledze co sie tym zajmuje. Zaoszczedzisz duzo
forsy i jeszcze dasz zarobic kolesiowi.
Jeszcze kwestia plomb:))) Niech ci padnie wlasnie witrak, albo niech stacja
FDD, i co? Bierzesz caly sprzet pod pache, taszczysz do "firmy" i maja ci
zrobic? HAHA, 2 tygodnie jak nic stracone bez kompa - i to jeszcze jak firma
pozadniejsza i zalezy na kliencie. Ogolnie: PORACHA. Wycofaj sie z tego jak
mozesz.

Pozdrowka.
            Irq