Internet bez logowania do systemu ?

Autor: Marcin Sokołowski (a600user_at_wsh-kielce.edu.pl)
Data: Wed 13 Dec 2000 - 18:05:16 MET

Hej.

Jeszcze raz ja.
Mam karte sieciowa i mialem obsluge sieci MS-Networks, Logowanie Windows
itp. nie chcialem sie jednak logowac do systemu, bo mi to przeszkadzalo
(komputer mam ustawiony na wlaczanie o 6:00, a w Autostarcie jeden
programik, wiec jak jeszcze spie, do komputer juz zbiera dane, a ja nie
musze sie budzic).
Wiec wywalilem te "sieci", zeby programik z Autostartu mogl sie swobodnie
uruchomic, a ja nie musial rozbudzony wklepywac hasla.

W98 nie prosi o zalogowanie, fakt. To dobrze.
Ale jak probuje laczyc sie z I-netem, to .... logowanie do sieci trwa
ZNACZNIE dluzej (od pol minuty do minuty dluzej !!!). Znacie sposob, zeby
logowanie przebiegalo szybciutko, jak kiedys (z pol sekundy moze), ale zeby
nie bylo potrzeby wpisywac swojego hasla po wlaczeniu komputera ?

Pozdrawiam !

--
Marcin "Xms" Sokołowski
a600user_at_wsh-kielce.edu.pl