NVidia & LG

Autor: Marcin Soko這wski (a600user_at_wsh-kielce.edu.pl)
Data: Wed 13 Dec 2000 - 18:00:16 MET

Hej.

Powiedzcie mi, gdzie jest babol. Mam RiveTnT2 (max odswiezanie w/g driverow,
instrukcji itd w 1600x1200 to 75 Hz) i monitor LG Flatron 795.
Zainstalowalem W98 i standardowe drivery dolaczone przez obu producentow.
Uruchamiam rozdzialke 1600x1200x32 (tylko taka mi potrzebna) i czasem (5%
przypadkow) monitor lapie te 75 Hz, a czasem (95%) spada do 72 Hz. Nie mam
ochoty na "albo sie wlaczy tak, albo tak", bo zmieniaja mi sie ustawienia
monitora pod konkretny tryb....
Ustawienia karty pokazuja wyraznie: 75 Hz. Jest tam tez odswiezanie 72 Hz,
ale zmiana na nie powoduje migniecie ekranu, ktorego parametry pozostaja
takie same.

Monitor zly, czy karta nie wyrabia czasami ?

Jak da sie podkrecic ow zestaw pod wzgledem odswiezania ? Sprawdzal ktos ?
Moze 80 Hz chociaz ? :)

Pozdrawiam !

--
Marcin "Xms" Soko這wski