Odp: upgrade BIOSA

Autor: Grzechoo (grzesiek_at_ds6.pg.gda.pl)
Data: Wed 13 Dec 2000 - 17:57:32 MET

Użytkownik Qba <kuba_at_prometeus.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3a377d82$1_at_news.vogel.pl...
> dzieki !!!
>
> syłyszałem że jak wylaczą prąd w trakcie tej "zabawy" to moge płytkę
wywalić
> bo samych biosów nie sprzedają ;-).

Niekoniecznie.
Jesli kosc BIOS'u mozna wyjac, to niesiesz ja do kogos kto ma nagrywarke
EPROM'ow (nie jestem pewien tej nazwy) i on Ci ja zprogramuje (musisz miec
BIOS na dyskietce). Nie zrobi Ci on tego za darmo :(( , ale i tak wyjdziesz
na tym sto razy lepiej niz kupujac nowa plyte. Jedyny problem to namierzyc
kogos kto ma taka nagrywarke.

Grzechoo