Re: DSL - Dostęp dzielony do modemu

Autor: Pszemol (Pszemol_at_polbox.com)
Data: Wed 13 Dec 2000 - 17:12:36 MET

"Marcin Folek" <kelof@_!_home.com> wrote in message news:8LDZ5.108235$3u1.29733956_at_news3.rdc1.on.home.com...
> To juz nie lepiej modem zewnetrzny, ktory podlacza sie pod karte
> sieciowa.. wystarczy tylko dolozyc do tego hub-a i po sprawie.. za
> dodatkowe pieniadze twoj provider pewnie udostepni tobie dodatkowe ip...

??? Ja nie chcę nic za "dodatkowe" pieniądze.
Ten internet jest dla mnie bezpłatny i chcę aby taki pozostał.

Poza tym, opcje są dwie, może nie doczytałeś więc powtórzę:
1. wewnętrzny oparty na PCI lub 2. zewnętrzny oparty na USB.
Pytanie brzmi, który modem będzie łatwiej udostępnić w LAN.
Sieć już od bardzo dawna jest, na cienkim ethernecie 10Mbps, BNC.
Nie ma hubów i tym podobnych badziewiów ;-) Jest modem, którego
trza uwspólnić... Znajdzie się tu jakiś spec co to się zna na rzeczy
a nie tylko umie polecić standardowe i oklepane, typowe rozwiązania?