Re: DSL - Dostęp dzielony do modemu

Autor: Marcin Folek (kelof_at__!_home.com)
Data: Wed 13 Dec 2000 - 06:25:24 MET

In article <915o12.9a.1_at_pszemol.net>, "Pszemol" <Pszemol_at_polbox.com>
wrote:
> Witam - chodzi mi o modem internetowy DSL - czy z punktu widzenia
> uwspólniania modemu przez LAN ma znaczenie fakt
> że modem jest wewnętrzny (PCI) czy zewnętrzny (USB)?
> A jeśli ma, to który z nich będzie łatwiej udostępnić w sieci?
To juz nie lepiej modem zewnetrzny, ktory podlacza sie pod karte
sieciowa.. wystarczy tylko dolozyc do tego hub-a i po sprawie.. za
dodatkowe pieniadze twoj provider pewnie udostepni tobie dodatkowe ip...

--
Kelof -> cs993373_at_ariel.cs.yorku.ca
"I had a fake identity once. It helped me a lot in becoming