Re: Athlon 800 czy pIII 800

Autor: PePe (piotr_at_alpha.net.pl)
Data: Wed 13 Dec 2000 - 11:33:09 MET

Użytkownik "Jenot" <jenot_at_mi5.org.uk> napisał:
| A to ciekawa teza... nie widziałeś chyba ile jest developerskich
| narzędzi i języków programowania pod linuxa. Zapewniam Cię, że
| nie mniej niż pod Windows. Tyle, że w linuxie programy mają
| zdecydowanie mniejszą swobodę niż pod Windows, zarówno w dostępie
| do pamięci, dysku, jak i innych urządzeń zewnętrznych.
dobra, chodzi mi o wiecej nie tyle 'narzedzi i jezykow programowania' a
o cos takiego jak 'kreatory programow' (c) by PePe:)) wlasnie
click'n'playe itp. wiesz, imho to dziala tak, ze sam pisales ze w lin
jest trudniej cos napisac, czyli biora sie za to lepsiejsi ludzie, z
wieksza wiedza itp. i wychodza lepsze programy. a sam os tu nie ma
zawiele do rzeczy.

| A dlaczego dll'e się pieprzą? Ja rozumiem, że ktoś może napisać
| zły program, ale *nie może* on wywalić całego systemu.
nie powinien:) wiesz, ja jakos nie uzywam win tylko do sapera i
pasjansa, a wrecz przeciwnie i nie zdarza mi sie zupelne zawieszenie os.
jasne, czasem sie jakis program zawiesi, ctrl+atl+del, zamykam go i
dalej sobie normalnie pracuje.
(...)

bye.

--