Re: LG Flatron 795

Autor: Remigiusz Franek (remigiusz.franek_at_hogart.com.pl)
Data: Wed 13 Dec 2000 - 11:04:00 MET

> po pierwsze:
> firma, ktora produkuje telewizory, miksery, kuchenki mikrofalowe,
> cdromy i bog wie co jeszcze, nie moze byc dobra z zasady :)

Z zasady nie przenos oceny produktow z jednego dzialu na produkty z
drugiego.

> po drugie:
> flatrony maja taka a nie inna opinie dzieki swietnej reklamie

I nie tylko.

> po trzecie:
> mialem do czynienia z paroma sztukami takich monitorow (pracowalem w
> sklepie) wiec wiem, ze jakos wyswietlanego obrazu posoztawia wieeele
> do zyczenia

Kwestia gustu. Jak dla mnie ostrosc obrazu jest lepsza od Sonego natomiast
kolory sa ladniejsze w Sony (w koncu Trinitron)
Najlepiej samemu porownac stajace obok siebie egzemplarze i wybrac ten ktory
najbardziej odpowiada. Tam gdzie 2 Polakow tak 3 opinie.

> po czwarte:
> awaryjnosc tych monitorow jest bardzo duza (przynajmniej to
> zaobserwowalem)

No to miales pecha. Ja przez 1,5 roku mialem LG 795+, zero problemow. W tej
chwili mam Samsung 900NF i tez nie narzekam. Zreszta bardzo duzo zalezy od
karty graficznej i warto postarac sie aby na kazdym monitorze ktory
testujemy byla ta sama karta (najlepiej G400). Zdarzalo sie, ze w niektorych
sklepach porownywano jeden monitor podlaczony do kompa z karta Pixelview
(chyba GF) a drugi monitor do kompa z G400. Wynik byl oczywisty, pomimo
faktu ze monitor nr 1 byl lepszy to dzieki karcie graficznej tracil
strasznie w stosunku do monitora z G400.

> po piate:
> RANKINGI
> po szoste:
> RANKINGI

Sa SUBIEKTYWNE.

> po siodme:
> jesli praca w 1024x768 w 85 hercach komus wystarcza to prosze
> bardzo... flatron sie nadaje...

No teraz chyba zartujesz albo nigdy nie miales Flatrona 795 przed oczami
!!!! Ten monitor bez problemu pozwala na wyswietlanie 1154x860 przy 100Hz,
takze jesli juz wyrazasz jakies opinie to sprawdz wczesniej dane bo troche
sie kompromitujesz.

> po osme:
> w domu mam viewsonica pt775, ktory parametrami przewyzsza dowolny
> monitor LG

No i bardzo dobrze. Kazdy ma mozliwosc wyboru monitora takiego jaki mu
odpowiada.

Pozdro
Remi.