Re: S3 trio 3d - K.L.O.P.O.T.Y

Autor: Marian Guc (mguc_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 13 Dec 2000 - 08:23:13 MET

Gamon' wrote:

> Mozesz mi bardziej szczegolowo wyjasnic? Nie znam sie na tych sprawach
> za bardzo, wiec taka skrotowka mi nie za bardzo pomogla, ale podoba mi
> sie rozwiazanie o tyle, ze nie jest to slynne "przejdz na nowa,

Może inacze. Mam kartę S3Trio 3D 4mb, płytę BV1C /czy jakoś tak/ cel433
W biosie ustawiasz szybkość AGP X1 lub X2. Jeżeli ustawisz X2 to musisz /tak było
w moim przypadku/ zainstalować drivery AGP znajdujšce się na płytce dołšczonej do
płyty
/W moim przypadu "przy okazji' doinstalował drivery mostka PCI, kontrolera IDE i
czegoś tam
jeszcze/. I tyle. A win95 chodzi mi zdecydowanie lepiej niż 98. I nie mam zamiaru się
przesiadać

--
Z pozdrowieniami
      Marian Guc