Re: Drukarka HP 840C - szybko skonczyl sie tusz???

Autor: przemek (assss_at_nnn.pl)
Data: Wed 13 Dec 2000 - 06:57:10 MET

> Ja nie polecam napelniania!!!! Kiedys tylko raz napelnialem w mojej 690 i
> tusz wylal mi sie do srodka!!! Po kilku miesiacach zaschniety tusz
> poblokowal zebatki i sie polamaly!!!!! Mozna ew. kupic zamienniki lub
> glowice po recykilngu sa o wiele pewniejsze.
> Pawel.

Ja napelniam i wszystko dziala ok.Uzywam wlasnie INKJETA , no moze tusz jest
minimalnie jasniejszy niz orginalny .Inna sprawa to jezeli drukarka ci
padnie a w serwisie
zobacza napelniane glowice to mozesz pozegnac sie z gwarancja.
W 690 napelnialo sie o wiele trudniej z powodu innej budowy pojemnika.