Re: Internet w UPC juz jest

Autor: Marcin Folek (kelof_at__!_home.com)
Data: Wed 13 Dec 2000 - 06:36:51 MET

In article <976650549.1217485258_at_news.tpi.pl>, "Stanislaw Chmielarz"
<schmielarz_at_uniprojekt.com> wrote:
> Spytaj czy w obie strony tak samo szybko? Z tego co gdzies czytalem
> popularne modmy kablowe maja 384kbps tylko nie jestem pewien czy w obie
Moj modem kablowy moze wyciagnac do 14mbps transferu i to provider ustawia
predkosc (modem moze byc sterowany od providera.. o ile sie nie myle co
128kbps), robi updaty softu itd.. nie ma problemu by bylo np 2mbit w obie
strony (tak jak ja teraz mam).. dobra, tylko, ze ja zyje w inetowym raju,
i za 2mbit nie wychodzi mi nawet 150zl... inet z kablowki to naprawde
bardzo mila rzecz.. Polecam np strone producenta modemow
http://www.terayon.com/

--
Kelof -> cs993373_at_ariel.cs.yorku.ca
"I had a fake identity once. It helped me a lot in becoming