Re: Czestotliwosc odswierzania.

Autor: sebcio (sebastik_at_kki.net.pl)
Data: Wed 13 Dec 2000 - 02:56:04 MET

Mowiac ogolnie czestotliwosc ta mowi ile razy wiazka "obleci twoj ekran" w
ciagu sekundy
Ciezko powiedziec czy 100Hz to duzo czy malo.
Dla starych monitorow to duzo.Takze i dla slabych.
Musisz wiedziec ze niepoprawne ustawienie tej czestotliwosci moze uszkodzic
monitor.
Sprawdz w instrukcji ile byc powinno.
Normy bezpieczenstwa (ze wzgledu na wzrok) przewiduja co najmniej 85Hz.
Ustawienie takiej czestotliwosci gwarantuje ze nie wyplyna ci oczy.
Jezeli nie masz instrukcji do monita zerknij na strone www.monitory.pl tam
cos powinienes znalezc.
Czestotliwosc odswiezania powinna byc kompromisem miedzy twoim zdrowiem a
mozliwosciami monitora
pozdro