Re: Athlon 800 czy pIII 800

Autor: PePe (piotr_at_alpha.net.pl)
Data: Tue 12 Dec 2000 - 22:51:56 MET

Użytkownik "gruesome [Artur Siekielski]" <gruesome_at_go2.pl> napisał:
| Jaki mit? To nie mit! Mi sie _nigdy_ nie zawisil w przeciagu 7
| miesiecy (intensywnego) uzywania.
a ja mam _odpowiednio_ skonfigurowanego windowsa 95 i tez mi sie nie
wiesza, a uzywam duzio programow. wiesz... imho to jest tak: pod linucha
programy sa bardziej dopracowane, pod win'a jest o wiele wiecej
kompilatorow, click'and'play'ow itp, wiec wychodzi duzo shitu. wiele
osob instaluje i odinstalowywuje programy 'na probe', dll'e sie pieprza
sys niestabilny. ale to wynika nie z bledow samego os'a, a z bledow
programistow. a mit o ktorym pisalem to jest zdanie typu 'linuxa sie nie
da zawiesic'... sie da... gwarantuje.

--
|_|_____:__'____: piotr_at_alpha.net.pl   '=-.                      .-='