Re: Stara p造ta + nowe Celki

Autor: Circulus Vitiosus (circulus_at_spamhater.polbox.com)
Data: Tue 12 Dec 2000 - 17:46:47 MET

On Tue, 12 Dec 2000 14:07:33 +0100, Roman =?iso-8859-2?Q?S=B1siada?=
<katoda_at_poczta.onet.pl> wrote:

>Tekram P6B40-A4X z biosem 1.10, wg informacji
>producenta od kilku juz wersji biosow obsluguje "coppermine cpu".

Nie powinno byc zadnego problemu. Przejsciowka z regulacja napiecia
jest _bardzo_ wskazana (moze sie np. okazac ze najnizsze napiecie
jakie potrafi dac plyta to dajmy na to 1.8 V, bedziesz wtedy zmuszony
wymusic takie napiecie na przejsciowce). Poza tym mozliwosc
podniesienia napiecia zdecydowanie pomaga przy o/c :))
Mnoznik na plytach pod Intela nie ma najmniejszego znaczenia, lepiej
zeby w ogole nie bylo mozliwosci jego ustawiania bo to tylko ludzi
myli ..
Najbardziej polecam Cel 633 stepping cC0 (poznasz go po tym, ze ma
default 1.7 V) i o/c go na 950. Bedziesz miec sprzet szybszy od
najszybszego obecnie Durona (800) i do tego tanszy .. (*)

Pozdrowienia

CV. (Bogdan Mlynarczyk)

(*) Ciekawe czy udalo mi sie sprowokowac ktoregos z licznych
wielbicieli Durona :)