Re: Problem z zamykaniem Win Me.

Autor: Pixel (pixel53_at_kki.net.pl)
Data: Tue 12 Dec 2000 - 13:53:37 MET

SB
> albo
> Menadzer urządzeń nie ma konfliktów z przerwaniami, grafa u mnie jest na
IRQ
> 11 a SBLive na 9 i emulator na 5, więc nie wspóldzielą IRQ.

Witam

Coz, moze byc jeszcze jakas inna przyczyna. Swoj wniosek opieram na:
Skladalem ostatnio trzy blaszaki i za kazdym razem problem po zamontowaniu
Live! . Zamykanie , restart lub hibernacja. W roznym ukladzie.
Obserwujac problemy tego typu na grupie w 9 przypadkach na 10 osoba pisze
ze ma Live ! Wiec cos w tym musi byc.
Mozesz sprawdzic b. prosto czy mam racje.
Wylacz w menedzeze urzadzen, zakladka kontrolery dzwieku itd. , Creative.
U mnie jak reka odjal i wtedy zaczynam szukac innej konfiguracji z
przerwaniami.
Napisz czy pomoglo, bo samemu mnie ten problem nurtuje.

pozdr.

B. Dariusz Godlewski