Re: AMD vs Intel, bylo Athlon 800 czy p3 800 do kolegi Zrathena - ogolnie

Autor: phenomen (thee-majesty_at_space.pl)
Data: Tue 12 Dec 2000 - 13:12:23 MET

>Nie wojne, ale ciekawa dyskusje!
>
>Jeszcze lepiej by bylo zeby niektorzy przestali sie kierowac tylko emocjami
>i sympatiami, tudziez antypatiami, a spojrzeli na problem bardziej
>obiektywnie i rzeczowo!

tyle ze to niespecjalnie jest mozliwe.. ;)
to ze najwiecej postow o problemach dotyczy a7v na grupie o asusie
niekoniecznie swiadczy o jego wiekszej problematycznosci...
przykladowe domniemane przyczyny to, pol zartem pol serio :
-fakt iz nikt juz nie kupuje juz plyt pod intela ;)
-uzytkownicy intela nie potrafia dostac sie na te grupe ;)
-kupujacy obecnie amd to ludzie z nieco dokladniejszym podejsciem,
wyciagajacy na tapete nawet male niedociagniecia...
choc przyznam ze sam wyczytalem m.in. na http://go.to/a7v mase
problemow.... notabene, szukalem tam rozwiazania swojego jedynego ;)
problemu z trzaskami sb128.... pomogla dopiero wymiana na live.. ;)

co do wyboru p3 a nie a... jak najbardziej Cie popieram, najwazniejsze
to dobre samopoczucie i zaufanie dla komputera ;) tyle ze chcialem
zwrocic uwage na to iz to polega wylacznie na efekcie placebo... ja
rowniez mam rock stable system na kt133 i jestem cholernie
zadowolony... mam 2 kumpli ktorzy rowniez cudem trafili za pierwszym
razem na dzialajacy system .... [ta sama plyta, w tym live, geforce2
ultra, geforce2 mx, sb128]
nawet jesli masz wydac te 3razy wiecej kasy na zestaw z intelem bedzie
to usprawiedlione Twoim podesciem.... czyli "emocjami i sympatiami" bo
o obiektywnej metodzie tutaj mowic nie mozna.... sporzadzanie
statystyki zglaszanych problemow w usenecie takowa nie jest.... w moim
odczuciu a7v asusa i kt7 abita prawdopodobnie jest rzeczywiscie
bardziej problematyczna w porownaniu do najlepszych plyt na BX i
i815.. oczywiscie opieram sie wylacznie na statystyce zaslyszanych
opowiesci w sieci ;)
ale z tego co zauwazylem zawsze jest metoda na ich rozwiazanie [i nie
mowie o wymianie komponentow.... glownie grzebanie w biosie]

  __
[ kanaba.prv.pl ] AGITATE.EDUCATE.PROTEST.