Re: AMD vs Intel, bylo Athlon 800 czy p3 800

Autor: GLide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Tue 12 Dec 2000 - 00:30:44 MET

On Mon, 11 Dec 2000 19:33:48 +0100, Radoslaw Sokol <rsokol_at_iname.com>
wrote:

>A dlaczego nie? Bo wtedy rzeczywiście Duron wychodzi znacznie taniej? :)
>Nie, mój drogi... Duron wydajnościowo bije czasem nawet PIII, więc Celerona
Zeby byc do konca obiektywnym to szybszy jest do momentu gdy nie
otworzysz na raz kilku pamieciozernych programow. W takiej sytuacji,
gdy musisz sie pomiedzy nim dosc czesto przelaczac bardziej omfortowo
pracuje sie na PIII. W testach na ogol tego nie widac.
Biorac jednak pod uwage cene.......

>nie biorę pod uwagę. A jeśli już nawet Celeron, to z co najmniej o 100 MHz
>większym zegarem niż Duron.

A tutaj to zupelna racja!

Pozdrawiam
GLide

PS. I zeby mi tu nikt nie wyjezdzal ze mam na oczach klapki z napisem
AMD.