Re: WinFax Pro 4.0 Lite

Autor: Rafał Skrzek (rafik_at_lublin.w.pl)
Data: Mon 11 Dec 2000 - 23:07:33 MET

Użytkownik <ab_at_a.b.com.pl> napisał w wiadomości
> musisz zmienić lub dopisać w rejestrze drukarkę i file
> krzych
>
> ab_at_a.b.com.pl
> 0601 918370

A mozesz wytlumaczyc jasniej? Sorry ale nigdy powazniej nie grzebalem sie w
rejestrach i nie wiem jak z palca dodac taka drukarke. Po instalacji
programu drukarka WINFAX powstala. Dodam jeszcze ze wczesniej na tym
komputerze mialem zainstalowane WinFax pro (nie Lite) i bylo ok. Dopiero
potem gdy bylem zmuszony do formatu dysku i zainstalowania nowego oprogram.
okazalo sie, ze nie mam ...pro tylko pro Lite (nie wiem czy to ma
znaczenie.Wlasnie sciagnalem triala ver. 8 i jest ok). Tak wiec moze
przedyktujesz jak chlop krowie na rowie? Przepraszam wszystkich za moje
"nieudactwo". Naprawde mam niewiele czasu na naprawe tego syfu a sam do tego
szybko nie dojde.

Please!!!