Re: Jest ram nie ma ramu

Autor: Gruby (jacekostka_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 11 Dec 2000 - 18:59:09 MET

Użytkownik "Raffa" <> :-) oszukali cię w sklepie penwo dali ci podrasowaną
kość pamięci zwyklą
> 15MB podrkęcili na 64MB też tak kiedyś miałem - jak dołożyłem drugą to już
> było ok

Ty wiesz, to całkiem możliwe, bo na obudowie nie ma wyświetlacza i, jak
kliknę, w taki dziwny guzik z odwróconym Q na klawiaturze, (niechcący
kliknę, bo nie jestem lamerem) to mi się zawsze system wiesza i muszę
odpalać go znowu przyciskiem power na obudowie. A, no i cały czas wyje mi
wiatraczek, to pewnie podkręcony procek. Kurcze, ale mnie wrobili.

PS. Sprawdziłem Ram, rzeczywiście, tych kafelków na Ramie nie jest 64. Idę
jutro z pyskiem do sprzedawcy.

A poważnie, to też byś się zdziwił, gdyby ci system info. Wyrzuciło, że
dostępne jest z 150 kb z 64 ram.

J.