Re: Problem z rachunkami

Autor: Misiek (misiekpm_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 11 Dec 2000 - 20:25:45 MET

Użytkownik URODA-G3 <k.grotowski_at_pdw.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:3A34D9E6.AE5E5E4E_at_pdw.pl...
> Od niedawna mam w domu internet po kablu telefonicznym TPSA. Do kogo,
> jakiej firmy sie udac by muc podlaczyc np. sztywne lacze i placic mniej
> za polaczenia internetowe. U mnie w bloku jest siec kablowa Aster City
> ale jak mi powiedziano dostep do internetu to sprawa kilkunastu
> miesiecy. Teraz jest to niemozliwe.
>
> Krzysztof
>
> Ps. Obecnie place rachunki ponad 200 pln miesiecznie razem z rozmowami
> telefonicznymi ale oszczedzam na internecie. A bym chcial serfowac bez
> ognaniczen i malo placic. Czy to jest mozliwe.

Witam

jak masz tam Netie to sobie podlacz za 1zl i masz miesieczny abonament 69
zl brutto i za to jest 100 godzin miesiecznie internetu. Ja osobiscie tak
mam i musze przyznac ze polaczenie jest bardzo dobrej jakosci, lacze sie za
kazdym razem (inaczej niz w tepsie ), a 100 godzin to jest tak duzo ze nie
jestem w stanie tego w miesiacu wykozystac :)

Pozdrawiam
    Misiek - Piotr Misiewicz

e-mail : misiekpm_at_poczta.onet.pl
icq uin : 10419779