Problem z rachunkami

Autor: URODA-G3 (k.grotowski_at_pdw.pl)
Data: Mon 11 Dec 2000 - 14:43:10 MET

Od niedawna mam w domu internet po kablu telefonicznym TPSA. Do kogo,
jakiej firmy sie udac by muc podlaczyc np. sztywne lacze i placic mniej
za polaczenia internetowe. U mnie w bloku jest siec kablowa Aster City
ale jak mi powiedziano dostep do internetu to sprawa kilkunastu
miesiecy. Teraz jest to niemozliwe.

Krzysztof

Ps. Obecnie place rachunki ponad 200 pln miesiecznie razem z rozmowami
telefonicznymi ale oszczedzam na internecie. A bym chcial serfowac bez
ognaniczen i malo placic. Czy to jest mozliwe.