Re: Problem z zamykaniem Win Me.

Autor: B. Dariusz Godlewski (bdg_at_rettpol.com.pl)
Data: Mon 11 Dec 2000 - 19:19:40 MET

> Mam to samo pod:
> Win ME PL
> Duron 600_at_600
> Abit KT7 (bez RAID)
> WinFast GeForce 2MX
> SB Live!
>
> Jakieś sugestie?

> szura
"...
> się

Witam !!

Obaj macie Liva ! i tu jest problem.
Walczylem z tym problemem pare dni i trzeba pokombinowac z przerwaniami SB
Live-a .
U mnie najwiekszy problem wystepowal jak Live i grafika wspoldziela jedno
przerwanie.
Po zainstalowaniu oryginalnych sterow Live ! dla winME ginie takze
hibernacja i pojawia sie
problem zamykania lub restartu. Ciekawe jest to ze wystepuje albo jedno albo
drugie.
Trzeba recznie posterowac przydzialem przerwan i jest ok.

pozdr.

B.Dariusz Godlewski