Re: Nagrywarki

Autor: B. Dariusz Godlewski (bdg_at_rettpol.com.pl)
Data: Mon 11 Dec 2000 - 19:26:41 MET

> Zamierzam kupić nagrywarkę i wyselekcjonowałem sobie dwa modele o
podobnych
> parametrach (CD 12x, CDRW 10x), ale znacznie różniącej się cenie:
> - Ricoh RW7120A
> - Plextor PX-W1210TA
> Płytek nie mam zamiaru wypalać zbyt często i w niewielkich ilościach, więc
> czy opłaca się inwestować w Plextora? Czym właściwie różnią się te dwie
> nagrywarki (prócz ceny i BurnProofa)? Co można powiedzieć na temat
> niezawodności jednej i drugiej?

Witam !!

Mam Plextorka 1210 i jestem zachwycony. Dotad Yamaha 4416 i nareszcie wiem
co to znaczy bezproblemowo i BLYSKAWICZNIE wypalic plytke.
Mam troche czystych plytek no name "na szpindlu" i zaczalem proby przy
szybkosci x12. Myslalem ze beda potrzebne jakies markowe, a tu bez problemu
6 minut i plytka gotowa /pelna-650MB/.

B. Dariusz Godlewski