Drukarka HP 840C - szybko skonczyl sie tusz???

Autor: TZD (tzd_at_wyspa.pl)
Data: Mon 11 Dec 2000 - 19:10:22 MET

Witam,

mam problem bo nie wiem co sie stalo (hmm moze po prostu sie tusz skonczyl
ale stalo sie to dosc nagle).

Chodzi o to ze dzisiaj jeszcze drukowalem paredziesiat stron w czarnobialym
(ekonomicznym) trybie, no i nagle po prostu przestala drukowac na czarno -
znaczy sie jak sie przyjrzec to moze cos tam widac , ale w ogole
nieczytelnie i bardzo blado.
Dziwie sie bo:
-to moja pierwsza drukarka i nie znam sie ;)
-zawsze myslalem ze najpierw bedzie drukowac coraz slabiej i slabiej az
zaczna byc widoczne poziome paski, a tu okazuje sie ze niepostrzezenie w
ogole przestala drukowac.

Kolorki sa ok, w ogole prawie nie zuzyte.

Moze ktos mi powie na ile stron a4 tekstu powinien starczyc jeden pojemnik
czarnego tuszu w tej drukarce?

Bede wdzieczny za wszelkie opinie.

Pozdrawiam
TZD