FIC va-502+ i AMD

Autor: Zbigniew Wojciechowski (gangstarr_at_poczta.wp.pl)
Data: Mon 11 Dec 2000 - 19:09:15 MET

Mam do wszystkich pytanie.
Mam płytę Fic-a no i chciałbym się dowiedzieć jak to jest z procesorami AMD
K6-2 i K6-3. Czy można je bez przeszkód stosować na mojej płycie? Jaką
maksymalnie wydajność mogę uzyskać? Czy napięcia na mojej płycie będą
pasować? W instrukcji nie ma nic o napięciu 2.2 czy 2.4V (lecz nie ma też
informacji że płyta działa z prędkośćią szyny 83 MHz, a działa!). Aktualnie
mam P200MMX przetaktowany na 250 MHz.
Za odpowiedzi z góry dziękuję.

Pozdrawiam wszystkich grupowiczów!