Re: Panasonic PL 70i

Autor: Bartholomew (Bartholomew_at_Poland.com)
Data: Mon 11 Dec 2000 - 15:26:11 MET

Ekhm! Jako użytkownik wyżej wymienionego mogę stwierdzić jednoznacznie że
jest to kawał niezłego sprzętu!
Jeśli ktoś nie ma kota na punkcie płaskich ekranów, to jest to monitor dla
niego. Jest jedynie jedno małe ale. Trzeba uważać na geometrię. Co prawda
Panasonic ma możliwość korekcji w dużym zakresie, ale trzy przetestowane
przeze mnie (wszystko co było na składzie) monitory miały zwichrowaną górną
krawędź obrazu, w taki sposób że skorygować się nie dało. Ale w ogóle to
bajer. Aby uzyskać optymalny obraz można ustawić kontrast na 70% a jasność
na 50% i jest OK. Inne monitory muszą mieć kontrast na 100% i jasność też
prawie tyle żeby było można coś na nich zobaczyć.

Pozdrawiam

Bartek B

Użytkownik Michal Kwiatkowski <mikw_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:90voc3$ssp$1_at_news.tpi.pl...