Re: modem do 386

Autor: Robert Pyzel (rpyzel_at_polbox.com)
Data: Mon 11 Dec 2000 - 11:41:22 MET

On Mon, 11 Dec 2000 10:49:37 +0100, "===wojmat==="
<CUTITOUTMAN.wojmat_at_vege.pl.INVALID> wrote:

>cześć!
>
>od dziś mam mieć w domu pececika 386. pytanie brzmi: czy znajdę gdzieś
>oprogramowanie do modemu (jeszcze nie mam). na razie będę miał windozę
>3.11 na nim. czy powinienem jakoś wybierać modemy ze względu na to, że
>to 386?
Modem ISA tylko, nie daj sobie wciśnać winmodemu. Żadnych wynalazków,
model na jakimś standardowym czipie (Rockwell i.t.p)
> jakieś preferencje co do programu mail/news i browsera. w
>pracy używam raczej zaawansowanego technicznie sprzętu więc nie mam
>raczej pojęcia jak się bawić 386. zaznaczam, że nie zamierzam wymagać

Oprogramowanie to Netszkapa (najwyższa to chyba 4.7, ale na tak słabym
sprzęcie, jeśli nie chesz korzystać z news to lepsza NN 3 - WWW,
poczta i newsy-ale te wyłącznie on-line). Zestaw MSIE i Internet Mail
(lub OE) (tam jest też dail-up). Jak nie chcesz konfiguracji
MicroSoftu to Trumpet Winsock da ci dial-up pod Win 3.11

Do poczty PegasusMail (darmowy, świetny, ogonki) Free Forte Agent
(newsy i mail, ale jedno konto i bez ogonków, wersja komercyjna ma
ogonki)

>od niego cudów. e-mail, czasem internet i jakiś edytor tekstu + arkusz
>kalkulacyjny.
Edytor i arkusz to polecam zestawy
MS Works 3.0 (uboższe wersje zgodne z Excellem i Wordem)
Word (najwyższy to 6) Excell (chyba 5)
Lotus AmiPro PL i Lotus 1-2-3 PL (były darmowe na płytkach CD w wielu
czasopismach)

Jak będziesz dłubał to pisz na priva (możesz też pytać na
pl.comp.os.win3) Najważniejsze ile masz RAMu ?

--
Buy a Pentium so you can reboot faster.
  Robert Pyzel rpyzel_at_box43.gnet.pl z konta w pracy