modem do 386

Autor: ===wojmat=== (CUTITOUTMAN.wojmat_at_vege.pl.INVALID)
Data: Mon 11 Dec 2000 - 10:49:37 MET

cześć!

od dziś mam mieć w domu pececika 386. pytanie brzmi: czy znajdę gdzieś
oprogramowanie do modemu (jeszcze nie mam). na razie będę miał windozę
3.11 na nim. czy powinienem jakoś wybierać modemy ze względu na to, że
to 386? jakieś preferencje co do programu mail/news i browsera. w
pracy używam raczej zaawansowanego technicznie sprzętu więc nie mam
raczej pojęcia jak się bawić 386. zaznaczam, że nie zamierzam wymagać
od niego cudów. e-mail, czasem internet i jakiś edytor tekstu + arkusz
kalkulacyjny.

dzięki za pomoc z góry
wienia!

--
w1m_at_go2.pl                       weź kęsa bez mięsa ;-)