Re: TV Aver Phone/Capture - roznice??

Autor: kuba (kuba_at_prometeus.pl)
Data: Mon 11 Dec 2000 - 13:06:41 MET

Użytkownik "PaPi" <papi_at_gd.home.pl> napisał w wiadomości

> Do oglądania TV chyba wystarczy (ale mniej elastyczne niż np.BorgTV), ale
do

może i wysrarczy ale ustawienia tunera ma beznadziejne (chodzi mi o
ustawienia kolejności prg itd)

> zgrywania nie nadaje się zupełnie bo nie można zmienić domyślnego codeca.

to akurat nie uważam za wadę bo mam dość wolny komp, ustawienie dodatkowo
kompresji w wielu przypadkach zwalnia grabowanie i zaczyna gubić klatki.
Zgrywam w avi , a potem kompresuje innym programem do .mpg . Trzeba mieć
jednak trochę wolnego miejsca na dysku aby taką operacje przeprowadzić.