Re: KONTROLER via CD-ROM czy to możliwe?

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_iname.com)
Data: Mon 11 Dec 2000 - 09:20:08 MET

Hi,

marsaj wrote:

> Właśnie siedzę w necie próbując coś znaleźć na ten temat ale niewiele
> tego jest. Napęd to Ultima Elektronics Corp czyli Artec. Nie wiem czy
> to jakaś porządna firma.

Na pewno zupełnie nie znana :) Jeśli okaże się, że to wina napędu, to jak
będziesz go wymieniał, to każ albo zwrócić sobie pieniądze, albo wymienić
napęd na coś firmowego (polecam Teaca).

> Co do sprawdzenia w innym kompie to już to zrobiłem. Na jakiejś płytce na
> Via z K-6 jest jeszcze ciekawiej, bo u mnie (Tekram P6L40 A4 + PII) czytnik
> pracuje, tzn. coś w nim skrzypi, buczy i czeka ale jest widoczny a w drugim
> kompie to w ogóle nie jest widoczny dla systemu.

Dla systemu czy dla BIOSa? Bo jeśli był tam Windows, to czasem się zdarza,
że niektóre CD-ROMy trzeba mocno zmuszać do tego, żeby je system zobaczył.
Jedynie Windows NT 4.0 widzi zawsze wszystkie urządzenia IDE podpięte do
szyny bez problemów :))

Niestety jedyne, co mogę korespondencyjnie poradzić, to męczyć sprzedawcę
by jednak wymienił ten napęd na coś normalnego... :(

--
| Radosław Sokół  |  http://www.magsoft.com.pl/~rsokol/ |