Re: Chce kupic monitor i mam pyranie-dludie

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Mon 11 Dec 2000 - 08:32:54 MET

generalnie dla oczu najlepsza jest częstotliwość max. monitora czyli
najwyższa dla danej rozdzielczości podana w dokumentacji monitorka ( jeżeli
karta pozwala ! )
używać możesz wszystkich podanych w dokumentacji (monitora)
co do używania rzęstotliwości z zakresu jak podałeś to poco ci to ?????
używaj najwyższych !!
a jeżeli obraz jest nie ostry przy wysokich częstotliwościach to takiego
monitora nie kupujemy !!!!
jeżeli masz stery od monitora to OK najlepsze (najmniej problematyczne)
rozwiązanie !!!
kareat pamięta ustawienia częstotliwości !!! chyba że używasz kilku
programików PowerStrip podobnych na raz i każdy włazi z innymi ustawieniami