Chce kupic monitor i mam pyranie-dludie

Autor: sebcio (sebastik_at_kki.net.pl)
Data: Sun 10 Dec 2000 - 20:09:50 MET

Mam Karte ATI RAGE II 8Mb i mam proble karta ustawia (probuje) najwyzsza
czestotliwosc odswiezania monitora
Jezeli niewiem jaka czestotliwosc ustawic (recznie)to co zrobic???
Czy moge uzywac wszystkich czestotliwosci odswiezania z podanego zakresu
przez instrukcje (monitora) czy tylko konkretnej jakiejs???
Czy jak sciagne stery do monita lub je dostane to moge spokojnie ustawic
czestotliwosci tam podane czy pozwolic tozrobic automatycznie???
Jesli konkretnej to jak sprawdzic ktora jesty wlasciwa a ktora nie???
Karta nie pamieta ustawien czestotliwosci
Jak ustawic program Hz Tool aby wszystko chodzilo OK, niestety angielski
jest moja pieta Achillesowa