Re: EMS w DOSie

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Mon 11 Dec 2000 - 08:24:59 MET

prawie dobrze :
Device=A:\himem.sys
Device=A:\emm386.exe RAM
--- i wystarczy ( oczywiście ścieżka do plików odpowiednia ale to wiesz )
DOS=HIGH,UMB ---- nie pisz tego - dotyczy tylko i wyłącznie wyłączonego EMS
czyli tam gdzie ma być ramka EMS laduje się DOS i inne
DEVICEHIGH - nie nie nie - popierwsze nie bo jak można załadować do górnej
pamięci drivery które dopiero mają ją uruchomić ??? a po drugie pamięć high
jest tylko aktywna gdy nie aktywny jest EMS !!!! ( zamiast RAM piszemy
NOEMS - wtedy nie mam pamięci typu EMS ale mam zarezerwowane miejsce pamięci
na ramke i wtedy dajemy devicehigh i dos=high,umb i loadhigh ( to w
autoexec.bat'ku)

:-)
 i nie "starszych userów" bo ci moją laską tak po grzbiecie przyłoże że mnie
pomamiętasz smarkaczu jeden, nic szacunku ......