Re: EMS w DOSie

Autor: Marcin Frankowski (ab_at_anti.spam.com)
Data: Mon 11 Dec 2000 - 08:26:44 MET

Cześć,

KuFeL wrote:

> wiem że NTG, ale nie ma polskiej grupy o DOSie.

Ano nie ma...

> Znajomy dostał gre, dosyć
> starą która wymaga EMS i szczerze mówiąc nie pamiętam już dokładnej składni
> config.sys, takiej żeby był EMS. Wiem że musi być wpisane to:
> DOS=HIGH,UMB
> DEVICEHIGH=a:\himem.sys
> DEVICEHIGH=A:\EMM386.EXE RAM

Zastąp DEVICEHIGH przez DEVICE - wtedy powinno zadziałać. A co do składni
- emm386.exe /? i masz wypis przełączników.

Pozdrawiam,

--
        ___
|\  /| |        Marcin Frankowski
| \/ | |--    marcinf -at- globe.net.nz
|    | |    http://www.redrival.com/marcin81/
strona antyspamowa: http://www.redrival.com/marcin81/abuse.html
(uwaga: adres w nagłówku jest antyspamowy, poprawny jest w podpisie)