Re: Voodoo 1, 2 i 3 - roznice

Autor: SotY (soty_at_interia.pl)
Data: Mon 11 Dec 2000 - 01:56:08 MET

oj stary jak wedlug Ciebie v3 jest tak samo wydajne jak tnt1 to chyba nie
masz wielkiego pojecia na ten temat, juz v2 bylo szybsze w wiekoszci gier od
tnt1 (np unreal tournament na tnt1 i c366 nie dalo sie grac a na v2 800x600
detale na full i zero skokow). v3 mozna smialo porownywac do tnt2, a tnt2
m64 wymieka w kazdej grze w porowaniu do v3, jedynie tnt2 ultra pokonuje v3
ale kosztuje tez odpowiednio wiecej

--
  -=+ SotY +=-
Użytkownik "Scream" <scream_at_w.pl> napisał w wiadomości

> no więc VooDoo 1 - to był przebój, karta przełomowa i wogóle. Kosztowało
> majątek, ale teraz raczej nic nie warte :(((
> VooDoo 2 - super, ale nie na dzisiejsze gry.
> VooDoo 3 - lepiej kupić TNT1 i będzie to samo, tyle że taniej
>
> Co do cen: dziś na WGK widziałem używane Banshee 16 MB za 240 PLN.
Najtańszy