Re: Jak lub w czym edytowac pliki typu pdf ?

Autor: Widmo (widmo2k_at_wp.pl)
Data: Mon 11 Dec 2000 - 00:34:46 MET

Lark napisał(a):

> Acrobat Reader

Nie wiem, ale moze przypomnij sobie na czym polega edycja dokumentu i jaka
jest roznica miedzy edycja i przegladaniem. Bo albo nie widziales na oczy
Acrobat Readera albo nie wiesz co to edycja. No, chyba ze masz innego
Acrobat Readera co wszyscy. Jak juz uda Ci sie jakiegos pdf'a wyedytowac
daj znac. :-))))

A tak w ogole to edytujesz Adobe Acrobatem i wiekszoscia nowych programow
Adobe'a. CorelDraw, zdaje sie tez potrafil odczytac (z miernym skutkiem).
SK