sblive - trzeszczacy EAX

Autor: Timo (tymek_s_at_priv7.onet.pl)
Data: Mon 11 Dec 2000 - 00:45:25 MET

HI

Udokumentowanym powodem trzeszczania w gier w trybie EAX jest fakt, ze
dzwiek w dystrybucjach pirackich (tzw ripach) jest pakowany do mp3 i
rozpakowywany przy instalacji takiej gry spowrotem do oryginalnego formatu
(przewaznie wav). Jak wiadomo kompresja do mp3 jest stratna i stad biora sie
trzaski (widocznie eax potrzebuje odpowiedniej jakosci dzwiekow).
Test kumpel przeprowadzil na grze Rune, gdy gral z plikami dzwiekowymi
dostarczonymi w dystrybucji "rip" traski byly, potem przegral pliki
dzwiekowe z wersji "fullcd" - trzaski jak reka odjal.
Nie wiem czy ktos to juz pisal (a nie chce mi sie przekopywac archiwum),
jesli nie to powiedzcie co o tym sadzicie. Moze ktos sprawdzi na innych
grach?

Pozdr.