Re: HP laserjet 5L

Autor: Dariusz Kierlanczyk (darek_at_unicomp.waw.pl)
Data: Sun 10 Dec 2000 - 11:58:09 MET

Użytkownik "Ciekawy" <compus_at_asystent.tu.kielce.pl> napisał w wiadomości
> ww. drukara wciaga po kilka kartek na raz
> nie chce mi sie wkladac pojedynczo, a na serwisowe koszty tez mi sie nie
> usmiecha
> Co zrobic?

Niestety jest to bardzo czesta usterka w tym modelu drukarki (rowniez w HP
6L). Doraznie pomaga czyszczenie spirytusem rolek pobierajacych papier.
Jezeli sa bardzo zniszczone sprobuj bardzo drobnym papierem sciernym. Na
jakis czas powinno podzialac.
Radykalna poprawa nastepuje po wymianie tego elementu ale serwis HP ocipial
z cena.

Darek
darek_at_unicomp.waw.pl