Re: Athlon 800 czy pIII 800

Autor: Kal (kal_at_itnet.pl)
Data: Sun 10 Dec 2000 - 21:57:39 MET

Chociazby to, ze kazdy najmniejszy blad zwiazany z Intelem jest od razu tam
naglasniany, a jak cos jest nie tak z AMD to mozesz sobie dluugo szukac.
Przykladem sa bledy plyt Asusa i Abita pod Athlona - patrz moj post powyzej.
Trudno powiedziec pan Tomek ma jakies uklady z AMD, ale co do jego sympatii
nie ma chyba zadnych watpliwosci :)). Na pewno bardziej obiektywny jest
sharkyextreme.com.
Nie mozna powiedziec, ze tresc tomshardware to bzdury, jednak wydaje mi sie
ze kolesie z tego serwisu troche zapomnieli o co tak naprawde chodzi. Nie
mozna ograniczyc wiedzy o hardwarze do benczmarkow Quake'a i testach co i
jak mozna lepiej podkrecic.

pozdro

Kal