Re: Athlon 800 czy pIII 800

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Sun 10 Dec 2000 - 20:06:45 MET

W artykule napisanym do pl.comp.pecet niejaki(-a) Archim, twierdzi
ze.......
: nie wiedzialem ze az tylu was jest - heh:))))))

e tam... jest jeszcz wielu wiecej... ;) Nas jest caly legion - ludzi,
ktorzy widzieli AMD k7 na oczy, sami go dotykali, podkrecali i
widzieli jak dziala bezproblemowo :)

BTW: Kilka dialogow (ostatnio laze po sklepach i jako dobry
samarytanin ustrzegam ludzi przed sprzedawcami :) )

<sprzedawca> nie polecalbym AMD, bo trzeba instalowac serwispaki...
<ja> pod intelem na solano tez trzeba i sie pan nie czepia...
<s.> tak... ale to sa serwispaki intela...
[...]
<s.> do tego Windows sie wywala przez ten procesor
<j.> w takim razie u mnie przez intela tez
[...]
<klient> co moze pan powiedziec o AMD DURON?
<s.> zly... okropnie sie grzeje
<j.> jak sie nie podpina wentylatorow to logiczne
[...]
[i najlepsze :) ]
<k.> slyszalem wiele o procesorze DURAN [ ;) ] - co to takiego?
<s.> jeden z najwolenijszych obecnie procesorow, okropnie sie grzeje,
czesto mamy zwroty...
<k.> troche nielogoiczne bo w testach mowia o swietnej wydajnosci tego
DURANA
<s.> bo to sa testy dedykowane. amd jest niezgodny z x86
<j.> co to w takim razie jest alpha, sparc?

i od tego czasu sprzedawcy w sklepach mnie nienawidza ;)))

--
,Witold "ManiacK" Wilk___<maniack_at_tychy.com>______#tychy____________,
|> To nie kobieta. Ma stac i dzialac. Kropka. ((O_LINUXIE))_________|