Re: Athlon 800 czy pIII 800

Autor: wooks_at_poczta.onet.pl
Data: Sun 10 Dec 2000 - 20:34:42 MET

Cześć! Jakiś czas temu miałem jeszcze PIII 500, ale coś z tym sprzętem nie
grało (płyta Microstar czyli niby OK, ale wieszał się itp.). Od półtora
miesiąca mam Athlona Thunderbirda 800 MHz (oczywiście z nową, inną płytą) i
jakbym wszedł do raju, szybki niesamowicie, superstabilny system, a jeśli
chodzi o chłodzenie to przecież nie ma problemu na zastosowanie na płycie
dodatkowego chłodzenia. Jest też oczywiście dużo tańszy, a testy wykazują
niezbicie dużą przewagę nad wadliwymi Pentiumami. Pozdrawiam.

 Aktualnie używam pII450 , ale chce wymienić procesor i płyte.W związku z tym