Re: AMD vs Intel, bylo Athlon 800 czy p3 800

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_iname.com)
Data: Sun 10 Dec 2000 - 20:26:14 MET

Hi,

Kal wrote:

> [...]
> niekwestionowani liderzy na rynku plyt glownych - zauwazylem ze plyta A7V i
> KT7 wcale nie sa "rock stable" - jak zapewniaja autorzy wyzej wspomnianych

Trzeba było się zastanawiać nad płytą MSI :) Najstabilniejsze płyty pod
Athlona i Durona chyba...

> Tak wiec, wiem, ze bede mial wolniejszy komputer, ze zaplace za niego
> wiecej, ale z drugiej strony mam podstawy spodziewac sie ze tak jak do
> mojego obecnego systemu - bede mial do niego pelne zaufanie :)). Pewnie

Wcale nie. Ryzyko jest zawsze takie samo. Równie dobrze może ci się
wysypywać to i to -- sama płyta główna jest istotna, ale gwarancji
stabilności _nie można_ się po niej spodziewać...

Jedynym sposobem na otrzymanie stabilnego komputera jest zamówienie
złożenia go u kogoś, kto się naprawdę na tym zna i przeprowadzi testy
sprawdzające, czy maszyna jest stabilna, czy ma jakieś niedociągnięcia.
Ale i to nie daje żadnych gwarancji -- to tylko maszyna i może zawodzić.

--
| Radosław Sokół  |  http://www.magsoft.com.pl/~rsokol/ |