Re: Asus TX97-e mobo - raz jeszcze

Autor: TZD (tzd_at_wyspa.pl)
Data: Sun 10 Dec 2000 - 16:43:01 MET

Użytkownik "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_iname.com> napisał w wiadomości

> Hmmm, czym to szkicowałeś? :) Bo się zupełnie rozjechało :))
> Chyba nie powiesz, że jakimś Arialem albo inną czcionką proporcjonalną?

No hmm nie wiem o czym mowisz :-)
mam ustawione tahoma bo po prostu mi sie podoba, nie znam jej
charakterysytyki...
podobnie jak nie znam charakterystyk innych czcionek :)

Ooops a teraz errata:

Jest ok,

Ale tutaj mialo byc 11 usb port 1-
12 usb port 1+

ale pewnie skumales.

> I w te dwa pola (na Twoim rysunku po lewej przed przerwą pole 2x4 piny)
> należy wetknąć normalnego śledzia USB ze sklepu najprawdopodobniej,
> wcześniej sprawdzając rozkład pinów we wtyczkach tegoż śledzia.
> Oczywiście nie mogę zagwarantować, że jest to w 100% bezpieczne dla
> płyty oraz że na 100% zadziała, ale powinno.

A wiec mam szukac "sledzia usb".
Hmm ok poszukam moze cos takiego znajde...
A z gwarancjami to wiem jak jest - moj kolega tez mowi na wszystko "nie
wiem, powiem jak pomacam wtedy moze bede wiedzial wiecej" :))

Dzieki i pozdrawiam
TZD