Re: Kontroller HDD; BYLO: Re: Intel 166MMX contra Duron 700 :((

Autor: TZD (tzd_at_wyspa.pl)
Data: Sun 10 Dec 2000 - 16:37:47 MET

Użytkownik "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_iname.com> napisał w wiadomości

> Nawet sam nowy szybszy dysk najprawdopodobniej sporo by dał. Sam kontroler
> daje zazwyczaj bardzo niewielkie przyrosty prędkości, chyba, że kupujesz
> jakąś rakietę typu IBM, która przekracza wydajność UltraDMA/33 :))

Majac p233_at_262, i zmieniajac dysk z seagate (jakis paruletni 2.1 G, 4500 rpm
:)
na ibm dtla 7200 rpm , odczulem znaczna poprawe komfortu pracy, nie robilem
co prawda zadnych testow, ale np widna uruchamia sie szybciej (zmiana z 65
na 35 sek) , no i ogolnie w windzie odczuwam okolo 30-40 % zmiane na plus.

Reszta komponentow pozostala bez zmian, wiec teraz juz na wlasnej "skorze"
odczulem ze twardziel to obok plyty glownej podstawowy element kompa na
ktorym raczej nie warto zbytnio oszczedzac.

Pozdrawiam
TZD