Jaki skaner wybrac do 400zl?

Autor: ViperNet - grupy dyskusyjne (vipernet_at_poland.com)
Data: Sat 09 Dec 2000 - 08:22:14 MET

Witam

Potrzebuje malej pomocy, bo w temacie skanerow to jestem na razie
zielony :) Mam do wydania ok. 400zl. Nie potrzebuje jakiegos super hiper
skanera, tylko takiego do wlasnego uzytku, ktory by w miare szybko
skanowal i nie mial problemow z kolorami. No i zeby potrafil skanowac w
wysokiej rozdzialce, bo niekiedy bede potrzebowal powiekszac fragmenty
skanu. Przystawka do slajdow niepotrzebna. Złącze obojetne, moze byc
USB, ale nie musi. Jakie firmy odrzucic w przedbiegach? Jest tego troche
- Mustek, Plustek, Microtek, Acer, Umax, Primax itd. No i wyzsza polka
typu Agfa, Epson, HP (tylko czy sa jakiego do 400zl?). Co poradzicie? Na
co zwrocic uwage?

Pozdrawiam
MrK