Re: P4 : jak to jest z zasilaczem i obudową

Autor: Titus (titus_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 07 Dec 2000 - 23:48:14 MET

>Zjada tyle pradu, ze jest mu potrzebny nowy zasilacz w standardzie
>bodajze ATX 2.03 co nie znaczy oczywiscie, ze nie da sie go puscic na
>dobrych starszych zasilaczach ATX-owych :)

Z tego co mi wiadomo to niestety na razie nici ze starych zasialczy ATX +
P4.
Po prostu Intel w referencyjnych płytach urzył nowego standardu zasialczy
ATX, podobno nawet wtyczka jest ta sama tylko jedna z lini ma inną funkcję
Problem prawdopodobnie zniknie jak zaczną się pojawiać nieIntelowski MB pod
P4 a na razie kupujesz kombo Obudowa+Zasialcz+MB+P4+RIMM bo inaczej nic nie
zaświeci.

             Michał Chrystianowicz
 titus_at_friko.onet.pl
 titus_at_dilnet.wroc.pl