Re: P4 : jak to jest z zasilaczem i obudową

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_camk.edu.pl)
Data: Sun 03 Dec 2000 - 15:42:58 MET

Adam wrote:

> Witam,
>
> słyszałem że P4 potrzebuje jakieś specjalnej obudowy i
> zasialacza. Czy ktoś mógłby mi coś więcej na ten
> temat powiedzieć?
Zalecane jest dodatkowe zasilanie, poza tym Intel wymyslil, ze radiator
bedzie mocowany na bolcach poprzez MB do blachy pod nia.
Pewnie daloby sie pomajsterkowac, tylko jak ktos wpierdzieli tyle kasy
w sam proc (co jest na ogol malo sensowne, co najwyzej moze jakiemus
snobowi poprawic samopoczucie), to raczej mu sie nie bedzie chcialo
majsterkowac :)
--
        Artur Gawryszczak