Re: riva tnt2 na fic503+ pod win95

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_iname.com)
Data: Sat 09 Dec 2000 - 09:56:29 MET

Hi,

marcin mazurek wrote:

> Zainstalowalem suplement USB do win95, service pack Via 4in1 z obsluga AGP,
> najnowsze drivery do Rivy i... dupa. W Panelu Sterowania caly czas jest
> konflikt - karta zre sie w obszarach pamieci z jakims Via CPU to AGP. Zmiana

Normalne pod Windows 95. Tak powinno być i teoretycznie nic się nie
powinno dziać.

> reczna daje blad ochrony Windows i zwis. Z konfliktem niby wszystko chodzi,
> obraz jest normalny, ale w wysokich rozdzielczosciach jest bardzo nieostry i
> puszczanie filmow, gier itp czasem daje zwisy. Co mam z tym zrobic?? Moze

Nieostrość obrazu to raczej wina sprzętu. Wieszanie zaś może być spowodowane
wieloma innymi czynnikami, które dotychczas nie dawały o sobie znać ze względu
na marną kartę graficzną.

> ktos doswiadczony poradzil sobie z tym problemem. Na 98 nie chce sie
> przesiadac.

Jeśli nic nie pomoże, może być konieczne przejście na Win98, bo tam AGP
działa bez żadnych fikcyjnych konfliktów. A co do wieszania -- dokładnie
sprawdź sprzęt (temperaturę, ustawienia BIOSu, pamięci).

--
| Radosław Sokół  |  http://www.magsoft.com.pl/~rsokol/ |